مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 توی اردو گاه قلبتء منم یه اسیر جنگیء تو منو شکنجه میدیءتوی این قلعه ی سنگی


 

 

ای كه از درد دلم با خبری / قرص دل درد مرا كی می خری؟

 

 

 

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

 

 

در یک آشنایی دوستانه ما با هم دست دادیم !! تو فقط دست دادی.. و من.. همه چیز از دست دادم

 

 

موقعی که داری واسه بدست آوردن کسی میدوی آروم بدو چون شاید یکی هم داره واسه بدست آوردن تو میدوه

 

 

صویر چشمان تو را در رویا ها كشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها كشیدم، تو گم شدی در جاده های ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

 

 

باز در کلبه ی عشق،  عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

 

 

در اخرین لحظه دیدار به چشمانت نگاه كردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو یا بی تو بهاریست

 

 

هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود

 

 

مثل شقایق زندگى كن:كوتاه اما زیبا،مثل پرستو كوچ كن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمیر:دردناك اما...عاشق

 

 

بهترینم اگر دل سپردن به تو یک خطاست به تکرار باران خطا میکنم

 

 

زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری ‏شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری

 

 

می نویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یك به یك فاصله ها را بردار

 

 

ما غم زده ی شهر خرابیم گر مئ نخوریم خانه خرابیم ما ز کس و کسی کینه نداریم یک شهر پر از دشمن و یک دوست مثل تو داریم

 

 

گرچه سكوت بلندترین فریاد عالم است ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد عزیز دلم كمی با من حرف بزن

 

 

در صفحه شطرنج زندگی همه ی مهره های من مات مهربانی تو شدند و من قلبم را به تو باختم

 

 

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

 

 

هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه که...... ماهشون مال منه

 

محبت مثل یک سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمیشه درش اورد اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:58 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 40354
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ